Marturii despre Aloe Lips si Aloe First

 O consumatoare:

 "Mărturisesc că pe măsură ce cunosc şi folosesc produsele firmei FLP, devin tot mai încântată de binefacerile pe care sunt ele în stare să le aducă în viaţa fiecăruia dintre noi. Treptat, şi familia, şi colegii de serviciu, şi prietenii, şi vecinii, şi cunoscuţi de-ai mei ajung să-mi împărtăşească părerea lor în urma utilizării. De aceea voi relata câteva din cazurile în care eu şi cei care, la recomandarea mea, au folosit cele două produse.

Prietena mea, Cornelia Nica, din Reşiţa, a suferit în toamna acestui an un accident la mână, când storcătorul de fructe cu care zdrobea strugurii pentru must pur şi simplu a explodat în bucătărie şi lama acestuia i-a pricinuit tăieturi multiple la încheietura unei mâini (în zona unde şi sinucigaşii îşi taie venele), şi i-a despicat inclusiv vârful degetului inelar. Un medic vecin a transportat-o la spital, la chirurgie - serviciul de urgenţă.
Ştiind că folosesc produse pe bază de Aloe Vera, despre care i-am vorbit cu câtva timp înainte, a apelat la mine şi când i s-a făcut toaleta plăgilor a folosit Aloe First - produs care a redus considerabil timpul de vindecare a rănilor. Pe piele acum nu se văd leziuni urâte, iar pe degetul inelar nu se vede şi nu se simte la palpare nici urmă din vechea rană. A fost extrem de mulţumită pentru că, fiind profesoara de pian, accidentul ar fi putut avea urmări foarte grave.
Incântată de rezultat şi dobândind încredere în produsele FLP, a apelat din nou la mine când fiul ei mai mare (elev în clasa a VI-a) a făcut ulcior. Aloe Lips a potolit durerile copilului şi i-a vindecat rapid pleoapa în timp record - în două zile (pare de necrezut!). După câteva săptămâni, fiul ei cel mic (elev în clasa a V-a) face furuncul la cot şi foloseşte şi el cu succes Aloe First.
Eu, personal, am un adevărat cult pentru Aloe First, produsul cu care m-am tratat de rinofaringită hipertrofică dobândită la terminarea facultăţii (acum am început al treilea an de pensie). Dar de curând mi-am potolit durerea de la degetul cel mare al unui picior, care a puroiat din cauza unghiei încarnate, aplicând compresă cu Aloe First, apoi legând degetul cu o folie de plastic până dimineaţa. A doua zi, m-am putut încălţa fără urmă de durere la picior.

Cu vreo lună în urmă, mama mă atenţionează asupra faptului că palma mâinii mele drepte este foarte aspră, nefiresc de aspră. O perioadă am urmărit cu atenţie evoluţia acesteia. Avea aspect uscat, începuse să se descuameze şi aveam senzaţia de mâncărime uşoară. Am început să-mi masez palma uşor cu felurite unguente. Am ajuns şi la Aloe First şi la Aloe Lips. Acesta din urmă (mi-am dat seama imediat) a făcut marea minune: în numai patru zile, timp în care m-am dat o dată pe zi, a rezolvat problema. Acum, palma are aspect normal.
Aşa se face că, treptat, produsele FLP fac parte din viaţa noastră şi ne rezolvă problemele de sănătate, mai mici sau mai grave. Iată de ce aceste produse de prim ajutor n-ar trebui să lipsească din nicio casă."

Maria Mihălţan

Cele mai populare Produse Forever Living Products

Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel! Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!  
 
Copyright © 2009 AloePlus Designed byGabi