Ei au reusit cu Forever...

"Ne-am alaturat familiei Forever pentru a avea grija de sanatatea noastra si a celor dragi, pentru a avea siguranta financiara si pentru a fi cu adevarat liberi in deciziile si actiunile noastre. Libertatea pe care ne-o ofera Forever este visul nostru dintotdeauna, vis pe care continuam sa-l impartasim tuturor. Forever asigura un mediu sanatos, curat si optim pentru implinirea celor mai nobile aspiratii."
Aurel & Vera Mester, Diamant-Safir Manageri
 
"Profesia de medic ne-a facut sa realizam ca e necesar sa schimbam ceva in stilul nostru de viata pentru a ne pastra sanatatea si la inceput am considerat ca avem nevoie doar de produse. Am aflat apoi ca munca in aceasta companie este rasplatita cu adevarat si am decis ca merita sa incercam sa atingem nivelul de Manager. Pe masura ce a trecut timpul am gasit multe alte motivatii de a face Forever: dorinta de a avea cat mai multi prieteni, de a calatori impreuna cu ei, de a-i ajuta si pe altii sa cunoasca o viata mai buna."
Dr. Carmen & Dr. Gabriel Larion, Senior Manageri
 
"Am fost colaboratori ai altor sisteme MLM inca din anul 1991. Forever Living Products ne-a imbratisat in 1998 si ne-a purtat in brate spre succes. Dezvoltarea rapida prin atingerea nivelului de Manager in cinci luni si toate avantajele Planului de Marketing ne-au determinat sa perseveram. Consideram ca marketingul de retea este la ora actuala cea mai potrivita modalitate prin care poti deveni liber, iar Forever Living Products cea mai puternica."
Elisaveta & Alexandru Pocaznoi, Soaring Manageri
 
"Ne-am alaturat unui sistem MLM deoarece am considerat ca, daca doar 10% din ceea ce se spune in prezentarile de marketing este adevarat, merita sa lucram. Am ales Forever dintre toate celelalte firme, deoarece persoana care ne-a prezentat afacerea se bucura de credibilitate maxima in fata noastra si nu ne pare rau pentru alegerea facuta."
Carina & Sebastian Iacata, Soaring Manageri
 
"Cum se poate sa nu privesti Forever ca pe o mare afacere atata timp cat nu trebuie sa investesti niciun ban, dar poti castiga cat doresti, atata timp cat nu trebuie sa te ocupi de plati pentru salarii, de aprovizionare si transport, pentru ca altcineva o face pentru tine? Faptul ca poti calatori pentru a-ti cunoaste partenerii de afaceri din toate cele 137 de tari unde compania este prezenta este minunat. Noi consideram ca este cea mai mare oportunitate si chiar si din prisma faptului ca putem pune capul pe perna linistiti noaptea si probabil ca asta se vede si se transmite si echipei."
Maria & Daniel Parascan, Senior Manageri

Cele mai populare Produse Forever Living Products

Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel! Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!   Aloe Vera Gel!  
 
Copyright © 2009 AloePlus Designed byGabi