Cine sunteti voi, Dora si Gabor?
Suntem managerii generali ai companiei Forever Living Products, liderul mondial al produselor pe baza de aloe si credem in stilul sanatos de viata de care avem nevoie mai mult decat oricand.
Suntem Gabor Szocs, absolvent al Facultatii de Stomatologie si Dora Szocs, absolventa a Facultatii de Farmacie Tg. Mures, doctor in farmacie. Suntem casatoriti din 1994. Avem doi copii adorabili, Dorka, 8 ani, si David, 4 ani.
De ce Forever Living?
D: Pentru noi a fost o sansa extraordinara si a ramas o provocare continua. Am avut bucuria sa-l cunoastem pe Rex Maughan, presedintele companiei Forever, in anul 1997, curand dupa ce terminasem facultatea. El ne-a vorbit despre imperiul aloe pe care l-a intemeiat, despre conceptia revolutionara pe care si-a bazat aceasta afacere, despre faptul ca are incredere in noi si in potentialul fantastic al tarii noastre. De aceea am ales Forever, pentru ca am aderat la felul lui de a vedea lucrurile, pentru ca am regasit in aceasta companie idei si idealuri care raspund la propriile noastre dorinte.
Ce inseamna FLP pe plan mondial si in Romania?
G: Forever Living Products si-a facut un renume de exceptie in lume, iar compania din Romania a luat mai multi ani la rand premii care atesta unul dintre cele mai dinamice ritmuri de dezvoltare. De altfel, in 8 ani si jumatate de activitate am ajuns la o cifra de afaceri de 18 milioane de euro. Produsele Forever sunt in peste 120 de tari, promovate de mai mult de 8 milioane de distribuitori. Pe plan mondial Forever face parte din grupul celor mai mari sapte firme de MLM si vanzari directe, care au depasit o cifra de afaceri de peste 1 miliard de dolari pe an.
Oriunde apare compania, produce un fel de atractie magnetica. Nu e vorba de campanii agresive de advertising, e vorba de calitatea ireprosabila a produselor pe care le ofera. Si de avantajele unicat pe care le au cei care se inscriu in reteaua Forever.
FLP este doar o simpla afacere?
D: Forever este mai mult decat o afacere grandioasa care reinventeaza standardele prosperitatii si ale succesului. Forever este o viziune a viitorului. Pentru ca ofera o alternativa naturala, sanatoasa la modul nostru de a trai in care stresul si inlocuitorii de toate felurile (E-uri, coloranti, conservanti) fac ravagii.
De ce ati optat pentru aceste produse si nu pentru altele?
D: Inainte de a alege aceste produse ne-am convins ca merita mai mult decat tot ce cunosteam noi in materie de suplimente alimentare. Am citit concluziile unor cercetari stiintifice, am adunat multe informatii. Dar mai ales am avut propria noastra experienta cu ele, am consumat si am simtit pe propria piele efectele lor extraordinare. De la bun inceput am fost impresionati de faptul ca sunt produse naturale si de puritatea lor. De faptul ca Forever si-a asumat si controleaza intregul proces, de la cultivarea celei mai bune specii de aloe, Aloe vera, pe plantatii imense, pana la imbutelierea, care foloseste doar conservanti naturali, chiar daca sunt extrem de costisitori.
G: E vorba de produse pentru sanatate in primul rand, asa cum arata si unul din sloganele companiei: Pentru sanatatea si frumusetea dumneavoastra Iar cum profesiile noastre, farmacist si medic stomatolog au legatura tot cu acest domeniu, ne-am simtit interesati si atrasi de Forever.
Este Aloe Vera o planta miraculoasa?
Este Aloe Vera o planta miraculoasa?
D: Da, este un miracol pe care oamenii de stiinta il investigheaza de cateva decenii. Este o planta minune pentru ca iese din limitele unor interpretari, dar proprietatile sale au logica foarte precisa, iar cercetatorii pot deja sa explice riguros efectele care se obtin in cazuri diverse, cand aloe da o mana de ajutor corpului si chiar si starii psihice. Misterul acestei plante nu a fost insa epuizat, cercetatorii au inca multe de aflat despre ea. Saptezeci si cinci de componente se combina atat de bine, intr-o formula atat de proportionata in aceasta planta, incat organismul nostru este sustinut si capata puterea de a face el insusi miracolele de care are nevoie.
Prin ce se deosebesc produsele Forever de altele similare si prin ce se deosebeste FLP de alte MLM-uri?
G: Stiti ca exista un obicei periculos in marketingul in retea si nu numai: unele produse promit mai mult decat fac. Noi ne-am convins ca produsele Forever fac mai mult decat promit. Recunoasterea internationala de care se bucura, inclusiv in lumea islamica si in Israel, foarte severe si selective cu ceea ce vine din exterior, faptul ca pe piata mondiala suprasaturata de reclama si de produse pe baza de aloe, Forever acopera de 29 de ani peste 90 la suta din necesar si este rege indiscutabil vorbesc de la sine. Pe de alta parte planul de marketing este cel mai generos pe care il cunoastem. E singura companie care isi imparte profitul cu distribuitorii suficient de perseverenti ca sa-si schimbe viata pentru totdeauna. Si o dovada este chiar faptul ca Forever are cei mai multi milionari in dolari din toate companiile MLM si de vanzari directe din lume.
Cum este perceput FLP la noi in tara si ce implicare exista in viata sociala?
D: Credem ca insasi existenta a peste 250 000 de persoane inscrise in sistemul Forever poate avea un impact important in societatea romaneasca. La inceput oamenii ne priveau cu un fel de curiozitate. Astazi suntem cunoscuti de toate categoriile sociale, iar perceptia e din ce in ce mai pozitiva fata de produse si companie, fata de sistemul nostru. Oameni de toate varstele, de toate profesiile, consumatori si consilieri, privesc Forever Living Products ca pe o sansa remarcabila de a-si lua soarta in propriile maini, de a indrazni mai mult, de a-si urma pana la capat cele mai indraznete visuri.
Cat de solicitant este sa conduci o retea formata din 250.000 de oameni?
G: Indiferent de afacerea pe care o conduci, te ridici la nivelul asteptarilor doar daca te dedici trup si suflet companiei respective si oamenilor care o alcatuiesc. Daca te identifici cu ea si cu valorile pe care le promoveaza. Cand reusesti asta e mult mai usor sa faci fata situatiilor care se ivesc.
D: Aici totul a pornit cu un grup de entuziasti care au ridicat Forever Romania cu bucuria de a face, cu puterea lor de a se darui, cu optimismul si energia lor. Toate acestea s-au multiplicat infinit cu fiecare suta, fiecare mie de oameni care s-a alaturat in timp. E solicitant, pentru ca este un ritm nemaipomenit al transformarii, al urcusului. Iar noi ne bucuram permanent sa lucram in aceasta echipa formidabila.
Ce modele aveti in viata?
D: N-am fi fost la conducerea acestei companii, daca nu l-am admira pe Rex Maughan, presedintele Forever Living Products. Este un visator exemplar cu un spirit practic si o eficienta desavarsite. Este omul care reuseste mereu ceea ce isi propune. Si isi propune mereu lucruri grandioase. Cu toate acestea nu a uitat niciodata de unde a pornit si nu a sacrificat niciodata integritatea si valorile sufletesti. Este o lectie vie de lider complet. Pentru ca stie sa conduca o afacere de dimensiuni planetare si este in acelasi timp plin de energie si generozitate inepuizabile, insufland celor din jur dragoste, incredere si puterea de a-si putea depasi limitele. Am invatat enorm de mult de la el.
Care considerati ca este cea mai mare realizare a vietii, pana acum?
G: Pe plan personal copiii. Pe plan profesional am reusit sa facem din compania Forever Romania o firma credibila, cunoscuta si respectata in tara noastra. Romanii stiu ca e vorba de o companie serioasa si produsele ei extraordinare. Noi ne simtim impliniti pentru ca am contribuit la aceasta celebritate pozitiva.
Cum sunt oamenii Dora si Gabor in afara companiei Forever?
D: Incercam sa combinam viata calda de familia cu cea trepidanta a afacerilor, sa gasim echilibrul firesc, fara de care e foarte usor sa aluneci.
Ne place foarte mult sa fim alaturi de copiii nostri, sa petrecem timpul cu ei, sa descoperim impreuna lumea.
G: Ne incanta sa fim impreuna cu prietenii nostri, sa facem cat mai multa miscare, sa calatorim. Ne place sa gasim ceva special in fiecare moment al vietii noastre, sa descoperim si sa apreciem la reala valoare ceea ce este special in fiecare om pe care il intalnim. Si desigur, sa ne autodescoperim continuu, pentru ca nu exista crestere fara autodescoperire si dezvoltare personala.
Ce planuri de viitor aveti?
G: Avem planuri mari. Vrem ca macar 1% din populatia Romaniei sa cunoasca beneficiile plantei aloe si sa consume zilnic Aloe Vera Gel si toate celelalte produse ale firmei noastre. Ne-am propus sa fim cea mai puternica companie de acest fel din tara si sa contribuim substantial, ca si pana acum, la stilul de viata al viitorului, cel care ofera solutii perfecte pentru mentinerea sanatatii si o alimentatie corecta.sursa